STEM- моделювання на уроках природничого циклу

 Ми живемо у високотехнологічному суспільстві: у ньому велике значення

має техніка і технології. Одним із напрямків розвитку природничої освіти є
система навчання STEM, завдяки якій діти розвивають логічне мислення та
технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають
новаторами, винахідниками.
Учні 5-в класу разом з учителем О.П.ДУБ на предметі «Пізнаємо природу»
знайомилися з будовою мікроскопа та розглядали будову шкірочки цибулі.
При цьому використовували і світловий і електричний мікроскоп. За
допомогою збільшуваних приладів учні змогли роздивитися найменшу
структурно-функціональну одиницю живого – клітину, визначити з яких
основних частин складається клітина шкірочки цибулі. Для кращого
закріплення вивченого використали метод моделювання, тобто, кожен учень
на наступний урок приніс власноруч зроблену модель шкірочки цибулі.
Такі уроки формують в учнів ключові компетентності, тобто готовності
учнів використати набуті знання і вміння у реальних життєвих ситуаціях.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу